16 januari 2009

Volvo, Villa och Vovve

Dessa snyggingar våldgästar just nu min säng. Hum.. Så jag tror jag måste bädda om min säng sen. Som vanligt när dom har vart här. Jag förstår inte hur dom lyckas göra den till en enda soppa. Men ikväll har det vart snurriga kill kvällen. Ståndpojken har skickat konstiga sms Thessan. Man förstod inte ens vad han menade riktigt. Sen skickar Spaz konstiga sms, om att han vill träffa Thessan, men han vill ju bara träffa Thessans lilla grej. Och vi vet att Thessan INTE vill träffa hans lilla (stora?) grej. Och nu försöker vi komma på en bra sak att svara, så Spaz inser dissen. Hoho vilket roligt liv vi har egentligen. Vi snackar om massa konstiga saker jämt. Och nu skrev Ståndpojken ett till konstigt sms :o vi fattar inte riktigt vad ståndpojken tänker med. För han snurrar till saker som redan är snurriga. Jag blir lite trött på att han ska snurra runt vår lilla tillvaro. FY PÅ STÅNDPOJKEN. Nu när jag läser "ståndpojken" så ser jag att det kan missuppfattas, om man tänker på det snuskiga viset. Men det har ingenting med det att göra. Jag lovar. Höhöhö. Det ända snuskiga i det här inlägget är Spaz delen, men Spaz är ju snuskig hela han. För han är ett enda stort snusk. Och vi gillar inte snuskisar. För han vill ha frukost å grejs. BLÄÄÄÄÄ (tolka frukost snuskigt) Ingen fattar nog den här saken men vi fattar å vi gillart. Höhöhöhöh.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA. är du inte lite sugen på frukost, va (; men ståndpojken messes up my mind. blä.