05 januari 2009

Stå aldrig still

Nu sitter jag här, och har fortfarande nattlinne på mig.. Ehe. Känns ju bra, klockan är sisådär 13:40. Hohoho. Fast med Gud själv i högtalarna så är det lite okej. Men jag borde göra nått vettigt, jag har bara segat och degat och gjort ingenting i 5 dagar nu! Helt sjukt. Igår var första gången jag ens satte på mig lite normala kläder. Och fixade håret. Men jag har ingen ork till att göra något.

Fast igår var iallafall Josefin och Therese här, och det var väldigt trevligt, vi kollade först på Sex and the city. Sen sprang vi till Stinsen och köpte en cola. Stackars Thessan och Josse fick hetsröka på vägen. Stackarna. Men så kan det gå om man måste suga i sig cancer ;)

Sen när vi handlat på stirren så kom Jeppis och hämtade oss, så då umgicks vi med honom i några timmar. Det var mycket trevligt, vi ritade katter och grisar på rutorna och sladdade runt. Det var mucho trevligt. Fast vi höll på att köra rätt in i en betong greja moja. Det var lite läskigt. Men alla överlevde så det är chill. Nu ska jag nog fördriva tiden med att koka ägg för jag är hungrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHHAHHAHA stirren<3 fyfan vad jag skrattade när jag läste det. och betong greja moja ;D