03 januari 2009

Linnéa

På måndag ska jag och Linnéa åka in till Norrtälje och käka kina mat och kolla på bio! Ska bli väldans trevligt för det var ju typ 224515 år sen vi sågs sist. Känns det som.. aja. Men sen kommer även ett litet tillägg om min sammanfattning av år 2008.

Förutom allt jag skrev i det förra inlägget om mitt 08, så hann jag även rammla med moppen rätt ordentligt en gång. Så jag och Linnéa såg ut som ett par pölsor! Inte roligt någonstans. Linnéas fingrar var helt uppgeggade så man såg benet, och man såg till muskeln i hennes arm. Jätteäckligt. Och jag hade lite sår här och där, dock inte lika djupa som Linnéas men ont gjorde det. Så vi gick runt och haltade rätt mycket mitt i sommaren. Men det var roligt. På sitt egna lilla vis. Sen så kom jag även på att det hände mer än en gång att jag och Linnéa var ute hela natten lång och gjorde konstiga saker. Som att tex hämta ägg mitt i natten, och komma på den briljanta idén att lägga dom i våran väska. Och såklart gick dom sönder, så det var ägg i hela väskan. Usch usch. Äckligt, haha, men den kvällen hade jag oerhört roligt och mysigt! Sen har vi ju också vart i stallet en hel del, och den gången jag kommer ihåg mest är nog när ena hästen först höll på att sparka en liten unge i skallen, men missade, och sedan sparkade mig. Just då var jag jävligt sur och ville bara skjuta hästjäveln men just nu är det lite roligt. Och om jag ska rabbla upp allt konstigt och roligt jag och Linnéa har gjort det här året så kommer det bli en hel bok! Och så länge orkar jag inte sitta och skriva faktiskt. Men jag måste säga att sommaren 08 med Linnéa Bäck är en utav dom bästa sommrarna i mitt liv.

Inga kommentarer: