21 januari 2009

Army of hardcore

Idag var det en jävligt seg och jävlig dag. Har i stort sett vart trött sen jag vaknade, tills.. nu. Idag började jag 09:45, vilket är ungerfär 2 timmar och en kvart tidigare än vad jag har gjort hitills. Buhu. Och idag har vi bara haft RTV hela dagen. Blubb. Började med att Uffe gubben babblade om radio och grejs å tjolahej, lyssnade inte så mycket. Sen skulle vi prova att intervjua varandra, det var rätt kul, jag och Anna spårade lite, för Anna var världsmästare i päronätning och hade ätit 573päron på 2 timmar, den ni. Och jag vart omdöpt till Bea fyllesvin och hade vart nykter 26 timmar. Moget, javisst javisst. Höhöhöh.

När jag kommer hem åkte jag till stallet med Emma, och höll på med Ankan litegrann, och det gick väl fina fisken måste jag få säga. Sen kom mamma och hämtade oss, och sen jag kom hem har jag i stort sett vart död. Buhuh

Inga kommentarer: