24 januari 2009

Ankilie ankie

Idag gick jag upp överdrivet tidigt för att vara lördag. KLOCKAN NIO gick jag upp. Usch, men det gick rätt bra ändå för mamma och pappa hade kokat ägg åt mig sååå. Höhöh.

Sen så åkte jag och Emma upp till stallet och tog hand om Ankan och Borre. Och såklart heter dom inte Ankan och Borre, dom heter typ Duc Tho och Born Free, men vem orkar sprina runt och skrika "Duc Tho" ? Så jag har döpt om dom till Ankan och Borre.
Men iallafall. Idag försökte Ankan mörda mig när vi skulle gå runt och vara sociala i ridhuset, han tyckte det var tråkigt att gå på alla fyra så jag höll på att få en hov rätt i skallen. Dumma häst.

Sen hände väl inte så mycket tror jag, eller jo, när vi skulle ta in några andra små bebis hästar så sprang hästen jag höll i rätt in i dörren. Det såg lite kul ut. Men stackars lilla bebis häst. Aja. Väldigt hästigt inlägg det här va, men det var länge sen jag bjöd på ett sånt ;)

Inga kommentarer: