06 januari 2009

Uppdateringar från ett händelselöstliv

Idag har jag inte gjort ett skit. Eller jo, jag har hängt lite tvätt, och tvättat mina lakan som jag tänkte byta till snart, men eftersom Therese kommer hit ikväll vet jag inte om det känns så värt att göra det än.. haha. För jag vet inte vad folk gör när dom är i min säng, men det ser ut som ett bombnedslag när dom har åkt hem iallafall. Konstigt. Sen juste, jag har spelat CSI idag också. Höhööh geeeeeek. Men det är roligt, fast det gick segt i början men nu jävlar börjar det gå bra. Skulle vara kul att jobba som en sån där på riktigt.. Fast jag är för mesig så det skulle nog inte gå så bra. Aja. Slutfunderat här. Ska städa lite i mitt rum nu, hejdå din fula siamesiska tå.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha din säng utsätts för så konstiga saker ;D