16 januari 2009

Och så har det alltid varit, ingen jävel har brytt sig om oss

Tjoppelhoppel här kommer jag och langar seriöst inlägg. Naaaaat. Idag var det en chill dag, engelskan var inställd så vi kunde ta 14:20 bussen hem istället för 16:50, skööönt. Och ja, den här veckan har vart lugn och skön, förutom att en viss person har släppt feta bomben. Inte negativt menat, men personen kom med en rätt skakande, och lite läskig grej. Men samtidigt en väldigt rolig sak! Beror på hur man ser det, men hur som helst. En rolig sak är det iaf. Nu vart det mycket babbel. Men det är så... Ikväll ska jag och tjejerna kolla på film och äta godis. Mums på det. Blubb jag har tråkigt. Därför langar jag en snygg snygg bild på min nya fina party klädsel!

1 kommentar:

Anonym sa...

den där outfiten är så jävla snygg. ps jag är bäst på att langa nyheter(Y) man ska göra det med storm va.