14 januari 2009

Blubblubb dag.

Idag har jag haft tryckteknik prov. Och det gick väl sådär, blir nog G eller VG. Sen efter det så gick jag på stan med Christin och uträttade små "ärenden" höhö. Och eftersom jag var så jävla hungrig så smsade jag Linnéa och frågade om hon ville äta lunch med mig, och det vill hon. Så vi käkade mackor på Café 018, och jag är fortfarande mätt. Och där drack vi en jättegod smooothie. Mohaha. den var minsann smäll god. Sen kom jag hem och då var jag så trött så jag gick och la mig, och sov bort middagen och hela faderullan. Och sen när jag vaknade var jag helt groggy och konstig, men nu har jag bara ont i huvudet. Och så väntar jag på att Jeppmobilen ska anlända, höhö. Fint utfyllnads inlägg. jappjapp

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: för små eller för stora då? (a)
haha tack för kommentaren . gym imorgon, fetaste musklerna (h)