12 januari 2009

Låt mig dö

Jag är så jävla trött. Trots att jag sov i en jätteskön säng inatt, men jag kunde inte sova.. Mystiskt mystiskt. Gårdagen var nice, först segade jag, Thessan och Josse i hundra år, sen åt vi big mama frukost och sen kollade vi, såklart, på sex and the city. Efter ett tag skickade jag hem dom två, och så kom Linnéa och hennes mamma och hämtade mig. Så begav vi oss till Uppsala och käkade kinamat och åt friterad glass, något mysko men helt okej. Sen gick vi till elevhemmet där Linnéa bor och spelade Buzz med Wille, jag vann, mohahah. När vi spelat klart så gick jag, Linnéa, Wille och Larsson (?) till hemköp och köpte popcorn, sen traskade vi till bion, för vi skulle se Wallander, hämnden. Den var rätt bra, eller iallafall helt okej, men jävligt seg i början. Var bara på slutet det började hända lite. När bion var klar gick alla tillbaka till elevhemmet, och sen så somnade vi. Och imorse var jag död. Så.. Nu vet ni allt jag gjort minsann! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

hur fan fritterar man en glass? ;o