23 oktober 2008

Poetiskt som tusan.

Idag har vart en rätt najs dag, började dagen med att gnälla i typ en halvtimme på att jag inte orkade ha idrott, och försökte komma på massa olika sätt för att slippa. Men sen så hade vi idrott iallafall, och det var innebandy som gällde. Så nu har jag feta träningsvärken, otränad? jag? nejnej, aldrig. höhöhö, eller nått. Aja, sen efter idrotten åt jag sex pannkakor. Dom var goda, En var äcklig för den var typ hård. Blä på den. Så jag åt bara 5 egentligen. (Intressesmurfarna hoppar av glädje) Sen hade vi svenska, jag gjorde inte mycket. Skrev typ "Mentalvården i sverige borde bli bättre?" Det var det enda jag skrev. Sen gick jag i lilla Uppsala med Leone och Paulina, det gick bra och jag hittade ett par strumpbyxor och en halsduk. Alltid bra att ha. Efter det gick vi till Burger King och köpte mat av den något konstiga kassabruden. När vi var mätta och belåtna traskade vi till Stationshuset, och jag lyckade övertala Leone och Paulina att dom kunde ta 18:33 tåget iställer för 18:00 bussen, så jag slapp vänta ensam i 20 minuter. Så då åt vi glass, (Svull svull svull svull) Sen sprang jag iväg till bussen, och åkte hem.

Och efter att jag vart hemma i kanske 20 min så pallrade jag mig iväg hem till Johan, och då kollade vi på "Instängda" Den var äcklig. uschusch.

Sen när jag kom hem (många "sen" i det här inlägget) så satte jag mig vid msn, och då var jag och Thessan lite poetiska, om regn i ögonen osv, det var trevligt, Dock otrevligt att prata om otrevliga saker, men det var trevligt mitt i allt det otrevliga ändå.

Nu blir det ett långt inlägg här. Höhöh.

Aja. om typ 29 minuter är det fredag. Och på fredag ska jag hem till Erik, för han ska ha lite födelsedagskalas. Sen ska Tove och Jessika snarka sönder mitt hus. Och på lördag är det födelsedagskalas för Sandrisen, och det är också nice majs bajs.

Nu ska jag slta skriva för era ögon orkar inte med såhär långa texter.

TJOFLÖJT JAG ÄR EN VÄDERMASKIN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag orkar alltid dina inlägg bea! :D

Anonym sa...

haha bea "fan va blåst brud" sen värsta minen askul (a)