16 oktober 2008

Pepp som fan! På... vadå?

Nu är det torsdag. Om ca 40 min är det fredag. Fredag är en bra dag för fredag är helg, och hela veckan han jag gått och längtat till helgen, och nu när den äntligen är här.. Så vill jag bara dö. Sova igenom hela helgen, för jag är så oerhört trött. Trött på att vara ute jättesent och gå omkring å frysa. Eller jag är inte trött på det, för det är verkligen skoj , speciellt när jag umgås med några av dom bästa, men ändå. Så den här helgen blir stora "slappa-svulla-tv" helgen. Rätt nice det också iofs. Enda vettiga jag har bestämmt att jag ska göra, det är att dammsuga hela huset och att byta plats på min soffa och säng. Sen ska jag försöka få med mig mamma till IKEA också, så jag kan inhandla ett duntäcke, för mitt täcker gör så jag blir en isbit. Icke bra. Fast jag tror inte mamma vill handla duntäcke med mig. För jag tror hon jobbar, + att jag kom hem sent både idag och i förrgår, och mina föräldrar tycker att det är väldigt viktigt att hålla tiden. Bajsbajs på det. Men men. Nu ska jag sova. Ha en trevlig helg allesammans! Jag lär ju skriva mer blajj i bloggen om jag har tråkigt i helgen. Men ändå. Tjooooo!

2 kommentarer:

Tove sa...

Soft soft! men du, kanske kan ta en turtles dag på söndag om du orkar? haha eller något, tjatjatja hoppas du få det nice, vi kanske ses! :)pusshej

Anonym sa...

Hallå vi BÖR ju träffas även om det är slapparhelg utan fart och fläng!