18 oktober 2008

Och så gick vi där, på väg till Rö.

Tjohaderittan! Igår var en skojig kväll, för jag var med Josse, Thessan och Tessan. Och det var som sagt väldigt kul. För vi fick för oss att gå till Rö. Så sagt och gjort började vi traska mot Rö. Och det gick väl bra förutom att jag, Josse och Thessan blev livrädda för en sten, haha. Och sen när vi försökte få skjuts så ville ingen skjutsa oss, men sen tillslut, så stannade en buss! Hahah, som inte ens var i trafik. Haha, det var skoj. Så vi kom hem till Arvid och jag var där kanske 50 minuter, sen var jag tvungen att åka hem. Haha, väldigt givande, men det var faktiskt värt det, för det var väldigt kul på vägen till Arvid. Och ah, sen när jag åkte hem var det samma busschaufför som vi hade liftat med. Det var lite små skoj.

Men nu ska jag gå och äta frukost, men tack för en väldigt trevlig kväll tjejer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah vägen dit var ju bäst <3