15 oktober 2008

Lycka i form av ett piller

Idag har jag vart sjukt nervös hela dagen, tills vid två ungefär. Men sen så lugnade sig min nervositet och jag blev glad. Sen vart jag lite små sur för jag kom på att jag skulle åka till stallet, men sen när jag kommer hem ser jag att Thessan har skrivit ett jättesnällt inlägg om mig på hennes blogg, ett väldigt sött inlägg från en ännu sötare tjej! och då vart jag väldigt glad igen! Men nu är jag trött. Och alla är överdrivet osociala på msn. Och min telefon är läskigt tyst. I och försig är den på ljudlöst. Men ändå. Den vibrerar inte ens ibland. Buhu.

Förövrigt hade jag och Christin en väldigt rolig bussresa hem idag. Haha, så ja, hela bussen vet väl allt som dom vill, och inte vill veta. SYND.

Tove är min hjälte för hon fixade piller till mig .. Haha, nu låter det som om det är knark men det är det inte :D

Så tack alla snälla människor jag nämnt i det här inlägget, ni gjorde så min dag var lite roligare :D

1 kommentar:

Anonym sa...

aw :* haha min telefon är läskigt tyst. iofs är den på ljudlös. HAHAHA