08 oktober 2008

Mitt liv är som en förkylning, det blir värre.

Jag undrar hur mitt lilla söta liv kommer sluta. För med tanke på hur jag lever så borde jag dö vid ungefär trettioårs ålder. På ett sätt är det ju bra, för då lämnar man ju (förhoppningsvis) ett vackert lik. Haha, fyfan vad hemskt det låter! Haha, som om jag skulle vilja dö vid 30. Det vill jag ju såklart inte, men om jag vill leva längre måste jag kanske  börja bli lite nyttig. Men.. inte idag. Inte imorgon, men någon dag. Någon gång om typ hundra år kanske. Det här var ett väldigt onödigt inlägg, men ni gillart.

Måste bara tipsa om en bra låt;
Nomy - Hjältar, sagan om hur det sket sig.

Haha, klockren låt! Tack Thessan.W för att du la ut den på bdb ;D haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha nej dö inte vid 30 ;D fast jag lär ju också göra det ;O men sånt där får man ta tag i nån annan dag ja ^^ ;P
haha ja den låten är så bra xD