23 februari 2010

Sweet dreams are made of this

Igår kollade jag och JohanGamer (igen, hoho) men iallafall, i början av den filmen är det en låt med Marilyn Manson, och gaaaah. Den är så bra så det är sjukt. Har haft den på hjärnan hela dagen, och kvällen.

Från det ena till det andra;
Igår frös jag ihjäl ca tusen gånger på praktiken. Att vara ute från 10:45 till 19:00 är inget att rekomendera. Iallafall inte när det är -20 ute.

Idag gick det lite bättre, för det var "bara" ca 12-15 minus, dock blåste det satan jävlar så mina kinder dog lite. Dock hade jag turen och fick skjuts både TILL och FRÅN stallet av snälla mammie.
(Ibland kan det vara bra att få hästäckel på sig, hihi)

NEJ. Nu ska jag sova tror jag. Eller, först redigera lite bilder. SEN sova. För Johan var en vänlig själv och umgicks med mig, dessvärre lämnade han kvar sin huvudvärk. Mycket kul må jag säga :)

Det är fan sjukt mycket snö vi har alltså.

Inga kommentarer: