08 februari 2010

8 feburari 2010

Just nu håller jag på att göra mig iordning.. eller ja, jag sitter ju här. Hehe. Men iaf, ska snart platta håret och sminka mig, för ska nämligen till tandläkaren.... kuuuuuuul.

Speciellt eftersom jag typ är förkyld eller något, så är jättetäppt. Lätt att ligga med öppen mun i 200 år då liksom. Men men sånt är väl livet.

När jag ändå är i stan ska jag shoppa lite (bästa sättet att döva ledsenhet på hehehe), och sen ska jag fika med Tove! Ska bli så skönt att få prata ut med henne. För Tove är så bra på att sympatihata hihi. Sånt gillar jag.

RANDOM INFORMATION:
Förövrigt är Norrtälje bor riktiga idioter :) inte alla, men dom flesta. Hoho.

Och jag är fortfarande halv.

2 kommentarer:

tooove sa...

hihi det var myyyysigt :) och ja, vi är bäst på att sympatihata?!:D haha

det är inte bara norrtäljebor, alla är dumma i huvudet! that's life :( maaah.

johanna sa...

Haha Norrtälje borär säriga i huvudet :)