05 februari 2010

I'm accused of being cold...

... with no emotions at all.

Idag var jag i skolan igen, var hemma onsdag och torsdag.
Måste säga att det kändes så jävla tungt att gå där i korridoren.
Och när jag skulle in på Media, då var det fan nära att tårarna kom, men när man kommer in innanför dörren hör man Martina "Heeeeeeeeeej Beaaaaaaaaaa!".

Då försvann faktiskt det mesta av det ledsna. Var skönt att få tänka på något annat, iallafall i några timmar.

Förövrigt så slutade jag typ 11 idag, naaajs. Men tog halv ett bussen hem ändå. När jag kom hem gick jag till Johan. Sen gick vi ner till Cissis och hämtade lite mat, och sen när vi kom hem till mig har vi mest snackat skit och spelat tvspel. Mucho trevligt.

Att se dig gå iväg och sedan stänga dörren kändes så fel. Fel fel fel.
Det ska inte vara så. Jag vill inte att det ska vara så. Faaaaaan.


Ge mig varma sommarkvällar igen, det var då allt var som bäst.

1 kommentar:

T sa...

(nu kommenterar jag massa.. men det är ju nice)

åhhh. vill inte att det ska vara jobbigt för dig :(((