18 juni 2009

tröttis mössis

Idag har jag vart lite hemmafru! Jag städade och fixade i köket, gjorde tårta och bakade kladdkaka. Allt detta gjorde jag för att min kära mami fyllde 38! :)
Grattis mammaaaaa.

Sen färgade jag även håret, fick två hjälpande händer av Thessan! Dock blev det inte så bra, för färgen och mitt hår gillar inte varann, så nytt försök imorrn blire!

Sen har jag nu på kvälls kvisten vart ute och gått med Josse, blev en rätt lång sväng, iallafall för oss lata tjockisar hihihi.
När jag kom hem från promenaden fixade jag med mina fossingar (intresseklubben antecknar hoppas jag?) och så sate jag mig här efteråt.

Håller på att ladda ner "Pay it forward" och den är så sorglig :( har sett den en gång för lääääänge sen, men kommer iaf ihåg att jag grät, hehe. Så när den är färdig tankad ska jag sova, för imorgon är jag en liten arbetar unge igen, blööööh.

Inga kommentarer: