21 juni 2009

Jag tror nog det ligger en skiva begraven här

sämst rubrik jag vet. ehhehe.

Dålig uppdatering här på bloggen, men det blir så när man gör saker hohohoh. Nu är Tessan häääär, och tidigare ikväll så var jag, tessan och josse med Kenneth och arvid. Var ju lite roligt, sen åkte vi hem hit, och josse drog hem. Nu ska väl jag och tessan kolla på film snart, hon ska bara läsa lite till.

Midsommarafton var lite fail men även mycket trevlig och bra! Synd på idioter som ska förstöra saker bara. Aja, en påle i röven ska dom ha dom jävlarna :)

Och inatt ska jag sova ensam, kommer kännas knäppt, det är lite knas över hur fort man vänjer sig med att sova två i samma säng, haha. Aja får väl rulla ihop mitt andra täcke till en korv och låtsas att det är en människa, haha

1 kommentar:

Jennilie sa...

Sv; haha jaa, dagens ungdomar ;) (a) hihi jaa det hoppas jag :)