10 juni 2009

Kärlek är för oss

Nu har jag läst igenom alla mina blogginlägg från 2008! Det tog ca 1 timme, haha, jobbigt. Men när man läser inser jag att:

- Fyfan vad kul jag har haft det!
- Vilken tur att jag har träffat Thessorna och Josse!
- Jag har glömt bort att vi har Rutger att ta hand om.
- Jag har vart alldeles för bergochdalbane aktig i mitt liv, ena dagen på topp, andra på botten.
- Det som har påverkat ovanstående är iofs av det manliga könet, haha
- Jag har nog aldrig orkat vara deppig någon längre tid
- Jag ljuger jävligt mycket, vet inte hur många gånger jag har läst "ska sluta äta godis/ska börja träna" osv, har det hänt? Njeeeeeeeet.
- Jag och Thessan var riktigt duktiga på att älsk-älska varandra.
- Vilket vi fortfarande är, men jag saknar faktiskt vårat 24/7 umgänge (Thessan, jag vet att du kanske inte alltid orkar osv pga lilla bebisen, men sakna får man göra :) )
- Thessan, Tessan och Josse är dom bästa som jag någonsin haft. Älskar er, svårt att tro men så är det ;)

3 kommentarer:

thessan sa...

för det första, fan vad dåliga vi är på att ta hand om rutger :( det var bättre när vi drack mer.. hmm.. hur nu det går ihop. och för det andra I LOVE YOU<33332354345e56 höhöhöh

bella sa...

sv, boken är skitbra fan ;o
ewheheheh kom till mobergs och du blir vip!

Jennilie sa...

Jadu, ingen frågade mig om jag ville med, så jag trodde att jag inte fick komma dit :/