19 februari 2012

Senaste tiden

Ja sist skrev jag ju om våran alla hjärtans dag middag, och det var riktigt mysigt och gott!
Förutom att Ett Glas personalen totalt sket i oss. Vi satt med hela bordet helt fullt av glas och grejer som ingen använde, men dom plockade ändå inte bort något. Sen fick vi vänta i EN OCH EN HALV TIMME på maten, medans par runt omkring oss fick in sin mat före oss, trots att dom beställt EFTER oss. Det kändes ganska surt måste jag säga. Speciellt när man fick sitta med maten i knäet för att ha plats med allt. Aja hur som helst så var sällskapet trevligt och maten god, när man väl fick den :)

Igår hade jag trevligt folk hemma hos mig dessutom, var en DK reunion! Så vi käkade tacos och pratade mest, mycket trevligt, hann även bestämma en utgång nästa helg och en kryssning i april. Så ja, vi gillar att planera framåt.
Men nu har jag inget mer vettigt att skriva.

Inga kommentarer: