13 februari 2012

Forever alone middag

Imorgon är det som alla vet, alla hjärtans dag. Vilket jag tycker är en jätteonödig dag (och nej det är inte för att jag är bitter) utan jag tycker att alla sådana här "uppskattningsdagar" är otroligt överdrivna och bara ett sätt för affärer att tjäna pengar. Som mors&fars dag. Jag tror att ens mamma/pappa blir mycket gladare om man helt spontant en "vanlig" dag visar att man uppskattar och älskar dem.

Samma sak med alla hjärtans dag. Hade jag haft en kille hade jag blivit mycket gladare om han tex bjöd på middag eller gjorde något speciellt en helt random dag. Istället för att lägga ner massa krut på att göra alla hjärtans dag "speciell". För på alla hjärtans dag är det nästan som om det är en oskriven regel på att par SKA göra mysiga saker såsom att äta middag osv.

Näää, jag skrotar helt alla dessa dagar, jag tycker som sagt att man uppskattar omtanken mycket mer en helt vanlig onsdag tillexempel. Utan att kalendern har bestämt att man ska göra något gulligt.

Men imorgon är vi ett helt gäng som ska ut och äta iallafall. Vilket ska bli jätteroligt då jag och mina coola pooolerzzz aldrig går ut och äter. Skulle bara vara jag, Josse och Jossan som skulle äta middag hos mig först, men det slutade med att vi ska till Ett Glas i Norrtälje och äta istället. Sen så slog vi ihop oss med ett annat gäng tjejer så det blir vi tre plus Emma, Bina, Johanna, Maria och Lisa.
Kommer nog bli mucho trevligt. Och jävligt gott.
Men nu när jag sagt mitt om alla hjärtans dag ska jag slänga mig i soffan och glo på The Change Up.
TJENIIIS.

1 kommentar:

keela sa...

HEY :)
Jag började på GUC 2006 och gick ut 2009, så jag gick där 2008:)