16 februari 2011

Så många broar jag bränt

Onsdag idag igen, en helt okej onsdag iallafall.
- Läst en jättekonstig pjäs av Strindberg. En brud har sex med sin betjänt sedan tar hon livet av sig. (Måste ha varit ett pörskans dåligt sex isåfall!)
- Fikat med Josse, Jossan, Helena och Steffi.
- Sökt praktik på Konsum (gick inte så bra dock för chefen var ju inte där)
- Packat inför Thailand (om nu man kan säga att man "packat" när man lagt ner ett par skor..)
- Fixat om min bloggdesign
- Ångrat mig 45768 gånger för att jag valde dom bilderna som jag valde i headern.
- Tänkt tanken att göra en ny header (är dock för bekväm så det orkar jag inte)
- Sagt upp en premunatition på VeckoRevyn (även om jag inte ens valt att börja premenuera?!) (Hur fanken stavas premunatition och premunera?!)

Men ja, det är ungefär såhär mycket jag hunnit med idag. Effektiv dag, yep.

4 kommentarer:

Josephine sa...

Sötnos! Jag vill också ha fredag!! =D hur var det du hade det med skola&stall imorgon btw? eventuellt blir jag ledig då! :) åh, tack gulle. men du är också bra med ord, bättre än vad du själv inser tror jag ;) puuuss!

Josephine sa...

GREAT! Då säger jag till om jag blir ledig, och det visar sig att du har tid över eller så ;) <3

Josephine sa...

Absolut, jag gör så ;) Nu ska jag, om en stund, knåpa ihop ett blogginlägg. Sen tänker jag halvdö i soffan, varit i full gång sen 5.30 i morse & kom hem för ca 30min sen från jobbet. lagom mör nu kan jag lova ;) <3

Jossan sa...

Bea du måste blogga i Thailand! :D