23 februari 2011

fly high

Tjolahopp! Här kommer en liten update, dock blir det bara text för har inte orkat ta några bilden än hehe.

Men iallafall, det började med att vi flög till Bangkok, där vi missade vårat andra plan som skulle ta oss till Koh Chang. Så då fick vi sova i Bangkok en natt och sen flyga vidare dagen efter (onsdag) så klockan fem på morgonen fick vi pallra oss upp och sedan åka i plåtkråkan över till Trat, där vi sen fick hoppa in i massa små minibussar. Här kommer problem nummer 2. Vi är ett sällskap på sex pers, och alla fick inte plats i samma buss, så då skulle jag och Denice åka i en egen med några andra randoms, och dom andra i en annan buss.

Så in i bussarna och iväg till färjan som vi skulle ta, och då när vi ska åka på färjan hamnar jag och denice på en båt, och dom andra på en annan, så det var ju också lite sisådär, men gick bra ändå. Sen när vi väl har kommit över till Koh Chang så ska vi bo på ett hotell som heter KC Grande, men tror ni att vi hamnar där eller? nopp thaichaien har plattan i mattan och kör runt hela jävla ön, där vi tillslut kommer till slutstationen, som inte är rätt hotell för oss.

Så då får vi hoppa in i bilen igen och köra som formel ett förare TILLBAKA över hela ön och thaigubben kör som en idiot, men vi överlevde och kom fram till det RÄTTA hotellet. Och när vi kom så kom även mamma och pappa samtidigt (även om vi åkte sisådär en timme innan dom) så ja..

Hitills har jag inte gjort så mycket, eftersom vi mest rest. Men har iaf köpt en bikini och idag har jag bara sovit för jag har mått dåligt, men är bättre nu iaf.

SEN så tänkte jag bara säga att jag kommer vara inne på fb runt 16:00 (hos er) för här är den då 22:00, så senare orkar jag nog inte sitta uppe.. haha.

Men då vet ni. CHIPP CHOPP

Inga kommentarer: