25 februari 2011

Changelichang

Dagarna här nere flyter på i ganska skönt tempo, och idag är det sisådär 9 dagar kvar tills vi ska åka hem tror jag. Visserligen tycker jag det är jätteskönt att vara här nere och bara chillerilla. Men vafaaan, urtråkigt helt ensam ju. Så på ett sätt vill jag att tiden ska gå jättefort så vi bara kan åka hem igen, men å andra sidan vill jag ju bli brun som en jävla.. pepparkaka.

Och juste, vi verkar inte ha sån jävla tur på den här resan, först så missade vi ju vårat inrikesflyg osv, sen så har jag mått ganska så dåligt, och det har regnat+varit mulet/disigt. Och inatt kom ännu en liten olycka, min kära syster har lyckats blivit matförgiftad/magsjuk/whatever. Så hon är ju allt annat än i toppform. Så hon har legat i sängen och mått skit hela dagen. Men tror det är bättre nu iallafall, tycker ju synd om lillen, hon är ju redan som en tändsticka så hon kan ju inte ligga och spy hela dagarna.

Jag har däremot inte legat i sängen hela dagen, utan har pressat lite på beachen, så nu har jag minsann fått en liten rand, hehe. Sen har det väl inte hänt sååå mycket mer? eller jo, härom kvällen så var vi på en transbar, haha det var lite kul. För vi visste inte att det var det, men efter ett tag så såg vi fler "tjejer" än vad vi faktiskt såg riktiga tjejer.

Och juste, kolla in i den lösenordsskyddadebloggen. Har uppdaterat där.

Inga kommentarer: