12 mars 2009

Old shit

Haha hittade en liten rolig lista Therese fyllde i om mig förut, kanske inte kul för er. Men ändå.

1. Nämn 3 band jag lyssnar på? The Clash, en del med Kent och såklart - OINGO BOINGO :D
2. När fyller jag år? 24 september!
3. Vart bor jag? I ett fint hus. Okej i Rmbo ;p
4. Gillar du mig? Inte direkt. (Jag älsk-älskar dej)
5. Gillar jag dig? Du älsk-älskar mej. Såklart.
6. Beskriv mig med 2 ord? Snygg jävel
7. Vad hatar jag mest? Just nu hatar du när vi pratar om Gargamel-incidenten moaahahah<3
8. Nämn 3 saker du vill göra med mig? Oh grrr.. ;) Höhö. Jag vill äta Ben&Jerrys med dej, jag vill träffa dej mer och jag vill ta med dej till Värnamo på nyår!
9. Betyder jag något? Mycket Mera Mest?
10. Vad har vi för relation? Vi är mammor och har barn tillsammans så? :D
11. Nämn 3 saker du ogillar hos mig? Tre saker.. oj.. öh. DU säger jämt goda saker så jag blir sugen på dom :( Och så vägrar du dansa på fest!
12. Om jag stod på en bro och tänkte hoppa, vad skulle du då göra? Köra gräsklippardansen så du börjar skratta och vill stanna här med mej :D
13. Har vi träffats? Nää? :S

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAH åh våra danser<3