17 mars 2009

Jag är så jävla trött.

HEJ JOBBIG DAG NUMMER ETT.
Först, på väg till skolan frös jag smått ihjäl, men som tur var kom bussen rätt fort, men sen efter typ 3 stationer går mittendörren på bussen sönder, så alla får gå ut och ska få ta nästa buss, men sen mitt i så lagas bussen, och alla människor ska gå på igen. Ett jäkla springande hit och dit, så vi kommer lite sent till multimedian, som förövrigt är världens jävla lektion, för datorerna är alltid så jävla sega, för typ halva jävla skolan har multimedia/datorkunskap samtidigt på tisdagar. Så det tar cirka 10 minuter för datorjäveln att fatta att den ska öppna internet.
Sen så var det ingen god mat idag, och då skulle jag ta fil, men råkar på något vänster hälla ut filen över mig själv, så hela jag blir kladdig och luktar illa. Och det var inte roligt någonstans!
Sen hade vi matteprov, hej IG kommer det bli. Gick så dåligt så klockorna stannade.
Fast sen påväg till engelskan började solen skina, och jag vart lite pigg, så då vart jag lite gladare. Och engelskan gick hyffsat bra, hann inte göra så mycket, men lite iallafall.

Höhöhö många "jävla" i det här inlägget. Mjauaua

1 kommentar:

Anonym sa...

förstår inte hur du lyckades med filen alltså hahah :P