30 september 2008

Så sjukt

Usch, jag mår inte så bra. Jag har ont i halsen, i huvudet, i magen, och sen så har jag ont i nacken, rumpan och i läppen. Greeeaaaaat! Känner mig verkligen på toppen just nu. Ehehehe. Tänkte lägga mig i soffan med lite glass och glo på tv, men sen när jag kollade tv-tablån så visade det sig att det bara är dom här jävla talk-showerna på tv. Typ Jay Leno, Ellen Degree eller vafan hon heter. Och sen som vanligt var det Oprah Winfrey, och om jag ska vara lite små geek så måste jag säga att hennes show är iaf lite bättre än dom andras. Iaf förut när det typ handlade om Martin Luther King eller vad han nu heter.

Haha, vilket interessant inlägg, handlar om massa talkshows liksom. Höhöh. Aja, men nu ska jag nog gå ner och hämta min glass, och sen spela sims kanske? det var väldigt länge sen, haha, och man måste ju ta fram barnet i sig någon gång, eller hur?

Inga kommentarer: