22 september 2008

Åka buss , åka buss

Den här dagen var verkligen oerhört onödig. Gick upp 05:55, gjorde mig iordning och gick som en zombie till bussen. Kommer till skolan halv nio, och ser då att datorkunskapen är intsälld!
GREAT! Då skulle vi få vänta 3 timmar på nästa lektion, som var matte, och på matten skulle vi bara repetera. Så jag, Alexandra och Jennifer åkte till McDonalds och åt glass, sen åkte vi hem. Så jag har åkt buss i två och en halv timme idag. Kalaskul!

Och sen så har mitt simkort blivit inaktivt, HURRA. Jävlacpfittakuk simhelvete. Nog för att min mobil är helt random och lever sitt egna lilla liv, bara för det behöver ju inte mitt simkort strula också. Visserligen tror jag att det är mobilen som är dum mot mitt simkort, men ändå. Så nu får jag ringa till Glocalnet och försöka ordna upp det här. Hurra.

Inga kommentarer: