03 september 2008

Lista

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 90;a
Hur gammal var ditt yngsta hångel ? 92;a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
Vad tycker du om kärlek? både bra och dåligt
Har du flashat/strippat nångång? Öhm.. tror inte det.
När kramade du någon sist? I måndags
Saknar du någon speciell person? yes
Har du svårt för att bli kär? njae det tror jag inte.
När kysste/hånglade du med någon sist? i lördags.
Ångrar du det? näe
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? igår tror jag.
Har du hånglat med någon av samma kön? Hahah, jaa.. haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Näpp
Hånglat med nån riktigt ful: närå.
Hånglat med fler än 50 pers: Nepp
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nopp.
Gjort något riktigt dumt: jadå
Gjort något du verkligen ångrar: jao
Varit nykter på nyårsafton: yes
Åkt ambulans: näe
Gjort nåt olagligt: japp
Blivit polisanmäld: nicht
Fått din mamma att gråta: nejdå
Skämts över dina föräldrar: hah, ah
Skämts över dig själv: jepp
Sagt jag älskar dig och menat det: yes
Bråkat med din flickvän/pojkvän: näe
Tar du droger: nej
Dricker du: såklart, annars torkar man ju ut.
Vilka kläder sover du i: T-shirt och trosor
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: näe.
Är du ensam nu: Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: oj, Stina tror jag
Såg dig gråta: Linnéa
Fick dig att gråta: oj.. Farmor tror jag, när hon dog för typ 2 år sen.
Du delade en drink med: Josse
Du gick på bio med: Aurora och Madelene
Skällde på dig: Mor min

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: nej
Kramat någon: yes
Pussat någon: näe
Köpt någonting: Jao
Sjungit: nejnej
Saknat någon? ja

HAR JAG?
Digitalkamera: japp
Telefon på rummet: Nej
Egen dator: ja
Könssjukdom: nope
Husdjur: haha ja
Bra kompisar: bästa
Tar du receptbelagda mediciner: näe

Inga kommentarer: