03 mars 2011

One night in Ban bao

Tjudeluluuu.
Igår var vi i Ban Bao och käkade jättegod mat, nomnom. Rullade därifrån sen, woowwo.
Och innan vi åkte dit så hade vi solat, mucho näääjs.

Idag har vi gått runt och typ handlat hela dagen, eller mest gått. Jag lyckade köpa 3 par lösögonfransar (helt onödigt? använder ju inte ens sånt..) och rökelse. (för min toa luktar ju skit, även om man INTE har gjort nummer 2)


Sen så åt vi mat, tog taxi hem, och sen solade. Jag orkar inte skriva så mycket så ger er lite bilder istället, det gillar ni vaaaa...
(hörde också att det hade guppat väldigt mycket på östersjön inatt, hehehe.)


En bild på lite sand och lite vatten och lite himmel. Fotad ur ett väldigt artistiskt perspektiv.. host host


På stranden läser jag. Bildbevis synes här ovan


Lite hav, två huvuden som guppar där, är mamma och Mia (nej, inta mamma mia, men mia är iofs mamma hon med, men inte min mamma, utan en annans mamma) Efter det här kortet blev min kamera lite blöt. Opsi.

1 kommentar:

Du vet vem sa...

Sluta sola så jävligt!!!!