16 mars 2011

He's not that into you

Har precis kollat klart på "He's not that into you" medans jag åt middag (jag hade missbedömt salladens storlek, den räckte inte till lunch i en vecka, utan räckte endast till två middagar. Ganska bra jobbat ändå för att bara vara en sallad).

MEN det jag skulle komma till är att jag brukar i vanliga fall INTE gilla romantiska komedier. För jag blir bara irriterad på allt snuttigullgull och att allting ska vara så jäävla bra i filmer. Men den här var ganska bra, för en skiljer sig, en annan får inte sin drömbrud och ja, dom andra går det ju bra för. Men ändå.

Vet egentligen inte ens vad jag vill få ut av det här inlägget.
Filmen var bra iallafall, punkt slut. Nej, nu lägger jag ner det här, går ju inte att skriva nått vettigt.
Hej på er

1 kommentar:

Josefina sa...

sv: det var dee sääkert :D attan att jag missade ree :(

Meen jag håller med dig lite där att speciellt amerikanska filmer ska måla upp det där gullgullsnuttifjuttet rätt hårt ;)