25 juli 2008

Camping för hela slanten

Tjingelingen bloggen, här är det rätt dött med uppdateringar, men det kan bero på för att just nu cirkulerar det inte så viktiga saker i min skalle, eller en viktig sak, men den tänker jag hålla för mig själv. Iallafall 24 timmar till. Och ja.. vad ska man skriva i en blogg egentligen? Ni bryr er väl inte så mycket om vad jag har gjort idag? Eller ? För er som inte vet så har jag iallafall jobbat. Så, nu vet ni som inte visste det.

Med tanke på att rubriken har med camping att göra, så kanske jag borde skriva ett par rader om den saken. För det skulle ju vara knäppt om jag inte skrev något om det, och ja. Iallafall, jag och Linnéa hade tänkt att campa några dagar, så idag har vi planerat lite om vart vi ska åka osv, vi vill ju inte bo föööööör långt bort, eftersom det kan bli lite jobbigt. Men men, så vi har kommit en liten bit på vårt planerande ;D

Och nu ska jag sova, för imorgon ska jag fortsätta med mitt intressanta Rimbo liv. Rimbo suger. Allt är botten. Men jag kommer iallfall få massa pengar imorgon. Och jisses vilket fint inlägg det här blev, HALLELUJA TACKA JESUS FÖR ATT JAG FICK TA EN TILL KAKA IDAG!

Inga kommentarer: