01 juli 2008

30 Juni

Hejsan hoppsan. Idag har vart en dag som har gått rätt fort, fast jag inte har gjort så mycket, gick upp vid kvart i tio, åkte till stallet och fixade, åkte hem, åt mat, duschade och gick sen till Hilmer, har liksom inte gjort så mycket, men ändå känns det som om dagen har gått i en jävla kareta. Aja, I stallet gick allt som vanligt, och sen när jag var hos Hilmer kollade vi på Jurassic park, haha, och den tyckte han var läskig. :D men så kan det gå, nästa gång kan vi kolla på Teletubbies, jag lovar. När det var ca 15 min kvar av filmen så stoppade vi och gick ut och träffade Micke en liten snabbis, och då vart jag översocial, så både Hilmer och Micke är döva. Sen gick vi hem till Hilmer igen, kollade klart på filmen, och sen så följde han med mig en liten bit. Och nu så sitter jag här. Men strax ska jag sova, för jag sommnar snart sittandes. På lördag blir det party, mohaha :D skojskoj!

Inga kommentarer: