11 januari 2012

Hard work work

Har haft en småstressig dag på jobbet, iallafall  under ett tillfälle då Lotta skulle hämta växel, när hon gick var det inte en kund så långt ögat nådde, men efter att hon varit borta ett tag så trillar det in fler och fler, tillslut har hon varit borta jättelänge och det är kö ner till chipsen.
Och eftersom att Lotta var kassa 2 så kunde jag inte ropa på någon tvåa. Och mitt i stressen så fick jag hjärnstillestånd och fattade inte att jag hade kunnat ropa på en trea.. hehe som sagt, var lite hjärndöd där ett tag. Men men efter den tillfälliga hjärnförlusten så ropade jag dit halva personalstyrkan så det redde upp sig till slut. Dock vart vi utan växel då Christina hade gått hem, med nycklarna. Men det löste sig också såsmåningom.

Efter att jag jobbat träffade jag Tessan ett lite tag, och tillsist Jossan en snabbis.
Nu har jag hängt vid datorn lite för länge (tanken var att bara kolla fb och bloglovin, å sen lägga över en film på usb:et) men ja, den tanken tänkte jag ca 21:45.Alltså två timmar sen. Men ska försöka göra tanken till verklighet nu! Heppa.

Inga kommentarer: