09 september 2009

090909

Igår skulle Thessan ha fött sin bebis :( men det gjorde hon inte! Fy lilla bebis du måste komma ut så jag får peta på dig. Haha.

Jag: Alltså, Zac Efron är inte såå snygg som alla säger..
Thessan: Nä, han ser ut som alla andra tonårskillar, precis som med bebisar.
Jag: Hahahah, ja, när du föder din bebis kommer barnmorskan hålla upp henne och säga "DET ÄR EN FLICKA!", Då kommer du skrika "DET ÄR ZAC EFRON!!!!!!!!!"

hahaha det där var jättekul. Fast det ser jättetråkigt ut ser jag nu, men det VAR kul, OKEJ!?

4 kommentarer:

thessan sa...

Hahahah det där var VÄLDIGT roligt:D

Leo sa...

hahahah vad äcklig du är . "Fy lilla bebis du måste komma ut så jag får peta på dig" började garva som fan, hahahaa

bellaahkarlsson :) sa...

hahah duktiga tjejjen ;D

bellaahkarlsson :) sa...

han är bäst :)
nej men det gör dom säkert, men mot mej har dom inte gjort en enda bra sak, så det så ! :D