22 november 2008

elaka_tjejer_92

Tjo bre alla falukorvar där ute. Idag är jag och Thessan sega tjejer. Men vi gillart ändå för jag har rosa långkalsonger på mig. Idag har det inte hänt så mycket. Vi har vaknat. Jag har duschat och städat och massa kossamu blajj. Ehm. Frukosten var rolig. Thessan är en knas boll föööööör. Hon har kommit fram till att "killen utan smeknamn" är rätt boring osv. Men ändå vill hon träffa honom? Lite knäppt. Ologisk_tjej_92. Men så kan det gå. Höhöhöhöhöhöh.

Aja sen så.. har hon gjort illa sin lilla kind/haka också.
Och det här inlägget blev sååå sammanhängande.

Igår var vi hos Johnny, och där var Gargamel, Jeppis, Johanna, Linnéa, Alex, Johnny, Dreiden, Royson, och sen så var bläblä och Jessika där. Men dom blev typ utkastade tror jag. För Johnny ville inte ha dom där? aja jag vet inte. Och jag bryr mig inte heller.

Hade rätt kul igår iallafall. Å juste, vi drog hem till jimmy en sväng, men precis när vi kom så skickade hans syrra och mormorn ut alla. Kalas. Aja nu vet jag vem Jimmys mormor är iallafall.

JUSTE!! med tanke på rubriken, jag och thessan kom fram till att vi inte gillar en tjej. men vi låtsas att vi gör det. Hur elakt är inte det? Hahahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hhahahaha. Gillar att jag alltid verkar så klantig och ologisk i din blogg haha :D Och btw igår skulle jag ha kopplat dej minsann.